eng

news

2016 წ. სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ თანამშრომელთა ჯანმრთელობას დააზღვევს „აისი ჯგუფი“

16 ნოემ, 2015
გაცნობებთ, რომ 2016 წ. სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ თანამშრომელთა ჯანმრთელობის მზღვეველი კომპანიის გამოვლენის მიზნით გამოცხადებული იყო ღია კონკურსი, რომელშიც მონაწილეობა მიიღო საქართველოს ბაზარზე მოქმედმა 8 კომპანიამ.

საუკეთესო წინადადების გამოვლენის მიზნით შეიქმნა ჯანმრთელობის დაზღვევის შერჩევის კომისია, რომელიც შედგებოდა კომპანიის ყველა დეპარტმენტის მინიმუმ თითო თანამშრომლისგან. კომისიამ, ხმათა უმრავლესობით (70%-ით) გამოავლინა გამარჯვენბული კომპანია.
2016 წ. სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ თანამშრომელთა ჯანმრთელობას დააზღვევს „აისი ჯგუფი“.

მნიშვნელობანი სიახლე – კომპანიის გადაწყვეტილებით ქვედა, ინდივიდუალური სადაზღვევო ბარათის (ენერგო პაკეტის), ღირებულება 100%-ით დაფინანსდება კომპანიის მიერ, შესაბამისად თანამშრომლისთვის იქნება სრულიად უფასო. სხვა ნებისმიერი პაკეტის არჩევისას, კომპანია თითოეულ თანამშრომლეს დაუფინანსებს 14 ლარს.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ: მიუხედავად მინიმალური პაკეტის 100%-ით დაფინანსებისა, დაზღვევა თანამშრომლებისთვის არ არის სავალდებულო და შესაძლებელია დაზღვევაზე უარის თქმა.

დაზღვევის პროცესის მართვის მიზნით, შესაბამის ელექტრონულ პროგრამაში, თავდაპირველად ყველა თანამშრომელი ავტომატურად იქნება დაზღვეული ქვედა, მინიმალური პაკეტით (ისინიც კი, ვინც არ იყო დაზღვეული 2015-ში). გაითვალისწინეთ – 2015 წლის მონაცემები ოჯახის წევრების შესახებ ავტომატურად არ გადმოვა 2016 წლის დაზღვევაში, შესაბამისად დაზღვევის გაუქმების, სადაზღვევო პაკეტის ცვლილების ან/და ოჯახის წევრების დამატების შემთხვევაში საჭირო იქნება შესაბამისი ცვლილებების ასახვა აღნიშნულ პროგრამაში. წინააღმდეგ შემთხვევაში თანამშრომელი დარჩება დაზღვეული მინიმალური, ინდივიდუალური პაკეტით.

დაზღვევის გაუქმება ან პაკეტებში ცვლილებების შეტანა შესაძლებელია მიმდინარე წლის 18 დეკემბრის ჩათვლით ელ. მისამართზე: http://192.168.0.147:8080/insurance/login

გისურვებთ ჯანმრთელობას!!
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად
13 მარტი, 2020

სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები 16 მარტიდან დისტანციურ მომსახურებაზე გადადიან

დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნული ცეტრის რეკომენდაციის გათვალისწინებით, ახალი კორონა ვირუსის გავრცელების თავიდან აცილების მიზნით, სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები სრულად გადადიან დისტანცირ მომსახურებაზე. კომპანიის აბონენტებს და დაინტერესებულ პირებს მათთვის საინტერესო საკითხის შესახებ ინფორმაციისა და მომსახურბის მიიღება შეუძლიათ კომპანიის ოფისებში მისვლის გარეშე, კომპანიის ქოლ ცენტრის (0322471707) მეშვეობით, აგრეთვე ვებ გვერდიდან უფასო ვებზარის (http://www.energo-pro.ge), ვებგვერდის კონტაქტების ველიდან შეტყობინების გაგზავნის, ელექტრონული ფოსტის (info@energo-pro.ge) და სოციალური გვერდის მეშვეობით (https://www.facebook.com/energoprogeorgia/).
ვრცლად