eng

news

„ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ ქუთაისში გამწვანების აქცია მოაწყო

06 აპრილი, 2016
"ენერგო-პრო ჯორჯიას” თანამშრომლებმა" რიონჰესის” არხის მიმდებარედ მუხის ნერგები დარგეს. 120 ძირი მუხა დაირგო მუხნარის ტყის იმ მონაკვეთზე, სადაც ხეების დიდი ნაწილი დაზიანებული და გამხმარი იყო. კომპანიის ინიციატივით, პირველ რიგში გამწვანდა ის ტერიტორია, რომელიც ამ კუთხით განსაკუთრებით საჭიროებდა ყურადღების მიქცევას. სხვა მიმდინარე პროექტებთან ერთად, ენერგო-პრო ჯორჯიასთვის საკმაოდ მნიშვნელოვანია გარემოსდაცვითი საკითხები.

მუხნარის ტყის გამწვანების პროექტზე აქტიურად მუშაობდა ენერგო-პრო ჯორჯიას ეკოლოგი, რომელმაც შესაბამისი დარგის სპეციალისტებთან ერთად, კლიმატური პირობების გათვალისწინებით, შეარჩია დარგვის პერიოდი და ხეების სახეობა.

„ქართული მუხის ხის ენდემური სახეობა შეირჩა მუხნარის ტყის კლიმატური პირობებისა და ნიადაგის გათვალისწინებით. აღნიშნული აქციით, ჩვენ მცირე წვლილს შევიტანთ მუხნარის ტყეში მუხის ხეების შენარჩუნებისთვის, რადგან ზოგადად მუხა წითელ წიგნშია შეტანილი“ – განაცხადა ენერგო-პრო ჯორჯიას ეკოლოგმა მარიამ მჭედლიშვილმა.

გამწვანების აქციაში მონაწილეობა მიიღეს ენერგო-პრო ჯორჯიას დასავლეთ ცენტრალური ფილიალის და რიონჰესის თანამშრომლებმა. კომპანია მომავალშიც განაგრძობს მსგავსი ტიპის პროექტების განხორციელებას.
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად
13 მარტი, 2020

სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები 16 მარტიდან დისტანციურ მომსახურებაზე გადადიან

დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნული ცეტრის რეკომენდაციის გათვალისწინებით, ახალი კორონა ვირუსის გავრცელების თავიდან აცილების მიზნით, სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები სრულად გადადიან დისტანცირ მომსახურებაზე. კომპანიის აბონენტებს და დაინტერესებულ პირებს მათთვის საინტერესო საკითხის შესახებ ინფორმაციისა და მომსახურბის მიიღება შეუძლიათ კომპანიის ოფისებში მისვლის გარეშე, კომპანიის ქოლ ცენტრის (0322471707) მეშვეობით, აგრეთვე ვებ გვერდიდან უფასო ვებზარის (http://www.energo-pro.ge), ვებგვერდის კონტაქტების ველიდან შეტყობინების გაგზავნის, ელექტრონული ფოსტის (info@energo-pro.ge) და სოციალური გვერდის მეშვეობით (https://www.facebook.com/energoprogeorgia/).
ვრცლად