eng

news

ენერგო–პრო ჯორჯია გარემოს დაცვის კუთხით ახალ პროექტს იწყებს

21 ოქტომბერი, 2014
ენერგო–პრო ჯორჯია გარემოს დაცვის და ეკოლოგიის კუთხით პროექტების განხორციელებას აქტიურად განაგრძობს. კომპანიის ინიციატივით ენერგო–პრო ჯორჯიას ქუთაისის მომსახურების ცენტრში სამუშაო შეხვედრა, საღორიის ტყის ეკოსისტემის დაცვისათვის საჭირო ღონისძიებების თემაზე გაიმართა.

პროექტის ფარგლებში შესაძლებელი იქნება იმ ღონისძიებების განხორციელება, რომლებიც ითვალისწინებენ საღორიის ტყეში მუხნარის გადარჩენას, აღდგენასა და დაცვას. ამისთვის, ენერგო–პრო ჯორჯია გეგმავს კომპანიის მფლობელობაში არსებული რიონის ჰიდროელექტროსადგურის სადერივაციო არხის მარცხენა მხარეს არსებული დაჭაობებული უბნების დასაშრობი ღონისძიებების განხორციელებას.

„ეკოლოგიური გარემოს შენარჩუნება და ეკოსისტემების დაცვა ენერგო–პრო ჯორჯიას ერთერთ უმნიშვნელოვანეს პრიორიტეტს წარმოადგენს. შესაბამისად, სს „ენერგო-პრო ჯორჯია“-ს ეკოლოგიურმა სამსახურმა განახორციელა დაჭაობებული უბნების კვლევა და შეიმუშა მისი დაშრობის საინჟინრო-მელიორაციული ღონისძიებების პროექტი. გარდა ამისა, პროექტის განხორციელების შემდეგ, კომპანია გეგმავს დაზიანებული მუხნარის აღდგენისა და დამატებით ფიტო-მელიორაციული სამუშაოების ჩატარებას, რაც გულისხმობს ევკალიპტების დარგვას ჭაობის ამოშრობის მიზნით“– განაცხადა ენერგო–პრო ჯორჯიას ეკოლოგმა მარიამ მჭედლიშვილმა.

ს.ს. ენერგო–პრო ჯორჯიას კარგად აქვს გათვითცნობიერებული საკუთარი პასუხისმგებლობა გარემოსა და საზოგადოების მიმართ, შესაბამისად კომპანია სისტემატურად ატარებს გარემოსდაცვის ღონისძიებებს.
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად