eng

news

გარდაბნის აირტურბიონულ ელექტროსადგურ „ჯიფაუერ“-ში ხანძრის საჩვენებელი სიმულაცია განხორციელდა

11 მარტი, 2016
გარდაბნის აირტურბიონულ ელექტროსადგურზე დღეს საგანგებო სიტუაციების მართვის სამსახური იყო მობილიზებული. სს „ენერგო-პრო ჯორჯია“-ს შვილობილ კომპანიაში შპს „ჯიფაუერ“-ში სახანძრო-სამაშველო ვარჯიშები ჩატარდა. გარდაბნის აირტურბიონულ ელექტროსადგურზე მოეწყო ხანძრის საჩვენებელი სიმულაცია, რომლის დროსაც გამოცხადდა ელექტროსადგურის პერსონალის სრული ევაკუაცია და ინსცინირებული ხანძრის კერაში სამაშველო ბრიგადების განლაგება. სცენარის თანახმად, „ჯიფაუერ“-ის ენერგობლოკის ერთერთ ტურბინაზე ხელოვნურად გაჩენილი ხანძრის ჩასაქრობად სრული მობილიზაცია მოახდინა სამაშველო სამსახურმა და წყლის ჭავლის მეშვეობით ჩააქრო ტურბინაზე გაჩენილი ხანძარი; გარდა ამისა, სწავლების ფარგლებში, სიმულაცია განხორციელდა ქიმიური ხსნარების შესანახ სასაწყობო კონტეინერში. კონტეინერში სცენარის თანახმად, მოხდა ქიმიური ნივთიერების გაჟონვა, ხანძარი და მისი ლიკვიდაცია.

მსგავსი ტიპის საჩვენებელი სახანძრო ვარჯიშები პირველად ჩატარდა შპს „ჯიფაუერ“-ის აირტურბინულ სადგურზე. სწავლების მიზანს წარმოადგენდა საგანგებო სიტუაციის წარმოქმნის დროს, აირტურბინული ელექტროსადგურის პერსონალისა და სახანძრო-სამაშველო დანაყოფების კოორდინირებული მოქმედებები, აგრეთვე სათანადო უნარ-ჩვევების გამომუშავება. მომავალში, სს „ენერგო-პრო ჯორჯია“ გეგმავს მსგავსი პრაქტიკის დანერგვას კომპანიის საკუთრებაში არსებულ ჰიდროელექტროსადგურებზეც.
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად
13 მარტი, 2020

სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები 16 მარტიდან დისტანციურ მომსახურებაზე გადადიან

დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნული ცეტრის რეკომენდაციის გათვალისწინებით, ახალი კორონა ვირუსის გავრცელების თავიდან აცილების მიზნით, სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები სრულად გადადიან დისტანცირ მომსახურებაზე. კომპანიის აბონენტებს და დაინტერესებულ პირებს მათთვის საინტერესო საკითხის შესახებ ინფორმაციისა და მომსახურბის მიიღება შეუძლიათ კომპანიის ოფისებში მისვლის გარეშე, კომპანიის ქოლ ცენტრის (0322471707) მეშვეობით, აგრეთვე ვებ გვერდიდან უფასო ვებზარის (http://www.energo-pro.ge), ვებგვერდის კონტაქტების ველიდან შეტყობინების გაგზავნის, ელექტრონული ფოსტის (info@energo-pro.ge) და სოციალური გვერდის მეშვეობით (https://www.facebook.com/energoprogeorgia/).
ვრცლად