eng

news

კადეტთა ლიცეუმის კურსანტებმა გუმათისა და რიონის ჰესები დაათვალიერეს

15 მაისი, 2014
დღეს ქუთაისის კადეტთა სამხედრო ლიცეუმის კურსანტებმა გუმათის და რიონის ჰიდროელექტროსადგურები სასწავლო ექსკურსიის ფარგლებში დაათვალიერეს. მოსწავლეებმა ჰესები და კაშხალი ნახეს და ჰიდროსადგურების მუშაობას გაეცვნენ.

საქართველოს თავდაცვის სამინისტროს ქუთაისის კადეტთა სამხედრო ლიცეუმის თხოვნით სასწავლებლის მეორე და მესამე კურსელები დღეს სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ საკუთრებაში არსებულ გუმათის და რიონის ჰესებს ესტუმრნენ. მოსწავლეებს მეგზურობა სადგურების ტექნიკურმა პერსონალმა გაუწია, რომლებმაც კურსანტებს მოკლედ აუხსნეს ჰიდროელექტროსადგურის მუშაობის პრინციპი, დაათვალიერებინეს კაშხალი, საგენერატორო შენობები და მართვის ფარი.

რიონის ჰიდროელექტროსადგური საქართველოში აგებული მეორე დიდი ჰესია, რომელიც ექსპლუატაციაში 1933 წელს შევიდა და დღემდე სრული დატვირთვით მუშაობს, ხოლო გუმათის კასკადი 1956-58 წლებში გაეშვა და საქართველოში ერთადერთი კაშხალთან მდებარე ჰესია. 2007 წელს რიონჰესი და გუმათის ჰესების კასკადი სს „ენერგო-პრომ“ შეიძინა. მათი რეაბილიტაციისა და გადაიარაღების პროექტები ამჟამადაც მიმდინარეობს.
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად
13 მარტი, 2020

სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები 16 მარტიდან დისტანციურ მომსახურებაზე გადადიან

დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნული ცეტრის რეკომენდაციის გათვალისწინებით, ახალი კორონა ვირუსის გავრცელების თავიდან აცილების მიზნით, სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები სრულად გადადიან დისტანცირ მომსახურებაზე. კომპანიის აბონენტებს და დაინტერესებულ პირებს მათთვის საინტერესო საკითხის შესახებ ინფორმაციისა და მომსახურბის მიიღება შეუძლიათ კომპანიის ოფისებში მისვლის გარეშე, კომპანიის ქოლ ცენტრის (0322471707) მეშვეობით, აგრეთვე ვებ გვერდიდან უფასო ვებზარის (http://www.energo-pro.ge), ვებგვერდის კონტაქტების ველიდან შეტყობინების გაგზავნის, ელექტრონული ფოსტის (info@energo-pro.ge) და სოციალური გვერდის მეშვეობით (https://www.facebook.com/energoprogeorgia/).
ვრცლად