eng

news

ენერგო–პრო ჯორჯია ახალი ტრეინინგ ცენტრის გახსნაზე მუშაობს

29 იანვარი, 2015
ენერგო–პრო ჯორჯია მალე ახალ, თანამედროვე სტანდარტების შესაბამის ტრეინინგ ცენტრს გახსნის. ტრეინინგ ცენტრი ჩამოყალიბდება კომპანიის ბაზაზე და დაკომპლექტდება კვალიფიციური ტრენერებით. ცენტრის მიზანია პროფესიული და საკვალიფიკაციო ტრეინინგების ჩატარება, აგრეთვე თანამშრომელთა ან პოტენციურ თანამშრომელთა გადამზადება–სწავლება. ტრეინინგ ცენტრის მუშაობა ხელს შეუწყობს კადრების კვალიფიკაციის ამაღლებას, დაეხმარება მათ შრომითი პოტენციალის რეალიზაციასა და პროფესიონალიზმის განვითარებაში.

ენერგო–პრო ჯორჯიას ტრეინინგ ცენტრი განახორციელებს როგორც შიდა, ისე გარე ტიპის ტრეინინგებს. კვალიფიციური ტრენერები ჩაატარებენ საკლასო ტიპის ჯგუფურ სწავლებას, აგრეთვე შესაძლებელი იქნება ელექტრონული კურსების ჩატარება და რაც მთავარია, ტრეინინგის მონაწილეებს ექნებათ შესაძლებლობა გაიარონ სასწავლო პრაქტიკა; აღნიშნული კი ენერგეტიკის დარგში მომუშავე კადრებისთვის მეტად მნიშვნელოვანია.

პირებს, რომლებიც გაივლიან პროფესიული გადამზადების კურსს ან ტრეინინგს ენერგო–პრო ჯორჯიას ტრეინინგ ცენტრში, გადაეცემათ სერთიფიკატები; ხოლო საუკეთესო შედეგების მქონე პირებს მიეცემათ კომპანიაში დასაქმების საშუალება.

გარდა ამისა, ენერგო–პრო ჯორჯიას ტრეინინგ ცენტრი გამოირჩევა იმითაც, რომ შესაძლებლობა ექნება მომსახურება გაუწიოს სხვა კომპანიებსაც; კერძოდ, ჩაატაროს სხვა კომპანიის ან ფიზიკური პირის მიერ დაკვეთილი კონკრეტული ტრეინინგი ან სასწავლო კურსი.

სასწავლო კურსების ჩატარება, დამკვეთის საკვალიფიკაციო მოთხოვნების შესაბამისად, შესაძლებელი იქნება ენერგო–პრო ჯორჯიას შენობაში სპეციალურად გამოყოფილ ფართში. ტრეინინგის ოთახი მოეწყობა ევროსტანდარტების შესაბამისად და აღიჭურვება თანამედროვე ტექნოლოგიებით.
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად
13 მარტი, 2020

სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები 16 მარტიდან დისტანციურ მომსახურებაზე გადადიან

დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნული ცეტრის რეკომენდაციის გათვალისწინებით, ახალი კორონა ვირუსის გავრცელების თავიდან აცილების მიზნით, სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები სრულად გადადიან დისტანცირ მომსახურებაზე. კომპანიის აბონენტებს და დაინტერესებულ პირებს მათთვის საინტერესო საკითხის შესახებ ინფორმაციისა და მომსახურბის მიიღება შეუძლიათ კომპანიის ოფისებში მისვლის გარეშე, კომპანიის ქოლ ცენტრის (0322471707) მეშვეობით, აგრეთვე ვებ გვერდიდან უფასო ვებზარის (http://www.energo-pro.ge), ვებგვერდის კონტაქტების ველიდან შეტყობინების გაგზავნის, ელექტრონული ფოსტის (info@energo-pro.ge) და სოციალური გვერდის მეშვეობით (https://www.facebook.com/energoprogeorgia/).
ვრცლად