eng

news

ენერგო–პრო ჯორჯია ელექტროენერგიის ტარიფს არასწორად დათვლას კატეგორიულად გამორიცხავს

21 იანვარი, 2014
სს „ენეგო–პრო ჯორჯია“ კატეგორიულად უარყოფს ინფორმაციას, თითქოს ბათუმში მოსახლეობას მოხმარებული ელექტროენერგიის საფასური 17 თეთრად, არასწორად უანგარიშა. ინფორმაციას ამის შესახებ უფლებადამცველი მერაბ ბლადაძე საინფორმაციო სააგენტო ჯი–ეიჩ–ენის მეშვეობით ავრცელებს. „ვფიქრობთ, რომ ბატონ ბლადაძეს აქვს მცდარი ინფორმაცია ტარიფის დათვლის მეთოდოლოგიის შესახებ. ტარიფი ითვლება სეწმეკის 2008 წლის 4 დეკემბრის N33 დადგენილების მიხედვით. კომპანიის მხრიდან დათვლის დროს რაიმე გადაცდომას კი კატეგორიულად გამოვრიცხავ – განაცხადა ენერგო–პრო ჯორჯიას გენერალური დირექტორის მოადგილემ გიორგი ყორშიამ.

კომპანია მზად არის ყველა დაინტერესებულ პირს აუხსნას და მიაწოდოს დეტალური ინფორმაცია თუ როგორ ითვლება მოხმარებული ელექტროენერგიის ტარიფი და პასუხი გასცეს ნებისმიერ აბონენტს მის მიერ მოხმარებული ელ. ენერგიის ღირებულებასთან დაკავშირებით, რის შემდეგაც დამატებითი საეჭვო კითხვები გამოირიცხება. ცნობისათვის, ბათუმში აბონენტთა მხოლოდ 36%–ს დაუანგარიშდა დეკემბრის თვეში მოხმარებული ელ. ენერგიის ღირებულება 14,83 თეთრიანი ტარიფით დღგ–ს გარეშე. აღსანიშნავია ისიც, რომ ახალი წლის პერიოდში ელექტროენერგიის მოხმარება იზრდება.
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად