eng

news

ენერგო–პრო ჯორჯია პროფესიულ ტრეინინგებს განაგრძობს

19 თებ, 2015
 
ენერგო–პრო ჯორჯიამ კომპანიის თანამშრომლებს შემდუღებლის კვალიფიკაციის ასამაღლებელი ტრეინინგები ჩაუტარა. სასწავლო კურსი გაიარა კომპანიის თანამშრომელმა ტექნიკურ დარგში. ტრეინინგი მიმდინარეობდა ორი კვირის მანძილზე.

სასწავლო კურსი ჩაატარა ენერგო–პრო ჯორჯიას მიერ სპეციალურად მოწვეულმა პროფესიონალმა ტრენერებმა შპს „შემდუღებელთა საზოგადოებიდან“. კვალიფიკაციის ამაღლებისა და პროფესიული კადრების განვითარების მიზნით, კომპანიის თანამშრომლებმა გაიარეს კურსი ელ. შედუღებაში, აირ შედუღებასა და არგონ შედუღებაში. ამასთან, მათ ჩაუტარდათ უსაფრთხოების ინსტრუქტაჟი და პრაქტიკული მეცადინეობა.

ტრეინინგების დასრულების შემდეგ, ენერგო–პრო ჯორჯიას თანამშრომლებმა ჩააბარეს საკვალიფიკაციო გამოცდები. გარდა ამისა, მათ გაიარეს ატესტაცია და მიიღეს საერთაშორისო დონის სერთიფიკატები.

საკვალიფიკაციო ტრეინინგები მეტად მნიშვნელოვანია კომპანიაში პროფესიონალიზმის ხელშეწყობისთვის. აღნიშნული ტრეინინგების შედეგად, ენერგო–პრო ჯორჯია ხელს უწყობს მაღალკვალიფიციური კადრების განვითარებას, რაც კომპანიის წარმატებული საქმიანობის ერთერთი წინაპირობაა.
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად