eng

news

გუდაურის ენერგომომარაგების გაუმჯობესების მიზნით, სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ 20 000 ლარამდე ინვესტიცია განახორციელა

10 ოქტომბერი, 2016
სს „ენერგო-პრო ჯორჯია“-მ დაასრულა მაღალი ძაბვის ქსელის რეაბილიტაცია დაბა გუდაურში. რეაბილიტაციის შედეგად, მნიშვნელოვნად გაუმჯობესდა დაბა გუდაურის ენერგეტიკული ქსელის ინფრასტრუქტურა, რაც ზამთრის ტურისტულ სეზონზე ხელს შეუწყობს კურორტის სტაბილურ და უსაფრთხო ენერგომომარაგებას. აღნიშნული პროექტის განხორციელების მიზნით, სს „ენერგო-პრო ჯორჯია“-მ მოახდინა 20 000 ლარამდე ინვესტიცია.

სამუშაოები დაიწყო მიმდინარე წლის სექტემბრის ბოლოს და მიმდინარეობდა ორი კვირის განმავლობაში. სარეაბილიტაციო სამუშაოების ფარგლებში დამონტაჟდა ახალი მაღალი ძაბვის საყრდენი ბოძები, რეაბილიტაცია ჩაუტარდა სატრანსფორმატორო პუნქტებს, სადაც დამონტაჟდა თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისი მცველები. ავარიის დროულად ლიკვიდაციის და საჭირო გადართვების მყისიერად განხორციელების მიზნით, დამონტაჟდა 2 მაღალი ძაბვის გამთიშველი. სამუშაოების წარმოების პროცესში, კომპანიის ტექნიკური სამსახური და შესაბამისი ტექნიკა სრულად იყო მობილიზებული.

დაბა გუდაურში სს „ენერგო-პრო ჯორჯია“ ემსახურება 2 000 აბონენტს. სამუშაოების მიმდინარეობის პერიოდში, კომპანიის აბონენტების ენერგომომარაგება ხორციელდებოდა ალტერნატიული წყაროდან; შესაბამისად, მათ ელექტროენერგია უწყვეტად მეწოდებოდათ.
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად