eng

news

პროფესიული სასწავლებლების სტუდენტების დაასაქმების მეორე ეტაპი დაიწყო

08 ოქტომბერი, 2014
სს ენერგო–პრო ჯორჯიამ პროფესიული სასწავლებლების სტუდენტების სასტიპენდიო პროგრამის მეორე ეტაპი დაიწყო. კომპანიისგან სტიპენდიებს კიდევ 10 საუკეთესო კანდიდატი მიიღებს. ხოლო სწავლის დასრულების შემდეგ, მათ კომპანიაში დასაქმების შესაძლებლობა ექნებათ.

„განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრომ უკვე ჩაატარა ერთიანი პროფესიული ტესტირება. შედეგებიდან გამომდინარე პროფესიულ სასწავლებლებში ჩაირიცხულ ახალგაზრდებს, რომელთაც ენერგო–პრო ჯორჯიაში შემოტანილი ექნებათ განაცხადი სტიპენდიის დაფინანსებაზე, ჩაუტარდებათ გასაუბრება. გასაუბრების შედეგად გამოვლინდება საუკეთესო შედეგის მქონე სტუდენტები, რომლებსაც მიეცემათ სტიპენდია. ამ ეტაპზე იგეგმება კიდევ 10-მდე სტუდენტის დაფინანსება“ – განაცხადა ენერგო–პრო ჯორჯიას ადამიანური რესურსების მართვის დეპარტამენტის უფროსმა ოთარ ტაბატაძემ.

პროფესიული სასწავლებლების სტუდენტების სასტიპენდიო პროგრამის პირველი ეტაპი განხორციელდა 2014 წლის ივნისში. შედეგად, მთელი საქართველოს მასშტაბით სს ენერგო–პრო ჯორჯიამ სასტიპენდიო ხელშეკრულება გააფორმა 12 სტუდენტთან 8 პროფესიულ სასწავლებელში. ყოველთვიური სტიპენდიის ოდენობამ შეადგინა 150 ლარი.

პროექტის მიმართ დიდი ინტერესის გამო, კომპანიამ დასაქმების საშუალება მისცა არა მარტო სტიპენდიანტებს, არამედ 20 სხვა სტუდენტსაც, რომლებმაც გამოთქვეს კომპანიასთან თანამშრომლობის სურვილი. მათ ჩაუტარდათ შუალედური პროფესიული ტესტი, რომელიც მიახლოებული იყო სს ენერგო-პრო ჯორჯიაში დასაქმების საბოლოო ტესტთან. სტიპენდიანტების საშუალო შედეგმა შეადგინა 80.1 %; ხოლო სხვა სტუდენტების საშუალო შედეგმა – 73.4 %.

პროფესიულ სასწავლებლებში სწავლის დასრულების შემდეგ, ან ბოლო ეტაპზე სტიპენდიანტებს და შუალედურ ტესტირებებში მაღალი შედეგების მქონე სტუდენტებს სს ენერგო–პრო ჯორჯია შესთავაზებს 1 ან 2 თვიან სტაჟირებას. სტაჟირების შემდეგ სტუდენტები გაივლიან დასაქმების საბოლოო ტესტირებას და საუკეთესო შედეგების მქონე კანდიდატები დასაქმდებიან კომპანიაში.
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად
13 მარტი, 2020

სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები 16 მარტიდან დისტანციურ მომსახურებაზე გადადიან

დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნული ცეტრის რეკომენდაციის გათვალისწინებით, ახალი კორონა ვირუსის გავრცელების თავიდან აცილების მიზნით, სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები სრულად გადადიან დისტანცირ მომსახურებაზე. კომპანიის აბონენტებს და დაინტერესებულ პირებს მათთვის საინტერესო საკითხის შესახებ ინფორმაციისა და მომსახურბის მიიღება შეუძლიათ კომპანიის ოფისებში მისვლის გარეშე, კომპანიის ქოლ ცენტრის (0322471707) მეშვეობით, აგრეთვე ვებ გვერდიდან უფასო ვებზარის (http://www.energo-pro.ge), ვებგვერდის კონტაქტების ველიდან შეტყობინების გაგზავნის, ელექტრონული ფოსტის (info@energo-pro.ge) და სოციალური გვერდის მეშვეობით (https://www.facebook.com/energoprogeorgia/).
ვრცლად