eng

news

პროფესიული სასწავლებლების სტუდენტებს ენერგო–პრო ჯორჯია დაასაქმებს

20 ივნისი, 2014
დღეს ქუთაისში ენერგო–პრო ჯორჯიამ გააფორმა ხელშეკრულება პროფესიული სასწავლებლების 5 სტუდენტთან. სწავლების პერიოდში ენერგო–პრო ჯორჯია აღნიშნულ სტუდენტებს გადაუხდის ყოველთვიურ სტიპენდიას 150 ლარის ოდენობით. ამასთან, სტუდენტები 10 თვიანი სწავლის დასრულების შემდეგ გაივლიან ერთთვიან სტაჟირებას და დასაქმდებიან კომპანიაში. კომპანიასა და სტუდენტებს შორის ხელშეკრულება გაფორმდა ქუთაისის პროფესიულ სასწავლებელში „იბერია“. სტუდენტები შეირჩნენ ქუთაისის, ოზურგეთისა და ქობულეთის პროფესიული სასწავლებლებიდან „იბერია“, „ჰორიზონტი“ და „ახალი ტალღა“.
 
პროფესიული სასწავლებლების სტუდენტების დასაქმების პროექტის ფარგლებში, ენერგო–პრო ჯორჯიას უკვე გაფორმებული აქვს ხელშეკრულება 12 სტუდენტთან.

სტუდენტების დასაქმების პროექტი გაგრძელდება და მეორე ეტაპზე, რომელიც სავარაუდოდ ჩატარდება მიმდინარე წლის შემოდგომაზე, ენერგო–პრო ჯორჯია კიდევ 12 სტუდენტს გადაუხდის სტიპენდიას.

„პროექტის მიზანია ხელი შევუწყოთ და ავუმაღლოთ მოტივაცია საქართველოს რეგიონებში მცხოვრებ ახალგაზრდებს, რათა მათ მიიღონ პროფესიული განათლება. აღნიშნული პროექტი დაეხმარება დარგის პოპულარიზაციასაც. თავის მხრივ, ეს ხელს შეუწყობს სტუდენტების შემდგომ დასაქმებას კომპანიაში და მათ კარიერულ ზრდას. აქცენტი გაკეთდება მაღალმთიან რაიონებში მცხოვრებ ახალგაზრდებზე.“ – განაცხადა ენერგო–პრო ჯორჯიას გენერალურმა დირექტორმა ნიკოლაი ნიკოლოვმა.
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად