eng

news

ქობულეთის რაიონის ინდივიდუალური გამრიცხველიანება დასრულდა

05 მარტი, 2014
სს ენერგო–პრო ჯორჯიამ წარმატებით დაასრულა ქობულეთის რაიონის ინდივიდუალური გამრიცხველიანება. რაიონი გამრიცხველიანდა მთლიანად (25 სოფელი, დაბა ჩაქვი და ოჩხამური, აგრეთვე ქალაქი ქობულეთი, საერთო ჯამში 24 000–მდე აბონენტი). ევროპული სტანდარტების შესაბამისი ინდივიდუალური მრიცხველების მეშვეობით, აბონენტები ადვილად გააკონტროლებენ საკუთარ ენერგომოხმარებას. ქობულეთის რაიონში ინდივიდუალური გამრიცხველიანების პროექტის განხორციელების მიზნით, სს ენერგო–პრო ჯორჯიამ 5 959 750 ლარის ინვესტიცია განახორციელა.

ბოლო სოფელი, რომელიც გამრიცხველიანდა ქობულეთის რაიონში არის სოფელი ხალა, სადაც ბოლო მრიცხველის დამონტაჟებას დაესწრო ენერგო–პრო ჯორჯიას ხელმძღვანელობა და აჭარის მთავრობის მეთაური არჩილ ხაბაძე.

„ქობულეთის რაიონი არის ერთერთი პირველი რაიონი, სადაც ენერგო–პრო ჯორჯიამ მთლიანად დაასრულა აბონენტების ინდივიდუალური გამრიცხველიანება. ინდივიდუალური გამრიცხველიანების პროექტი ჩვენთვის ერთერთი პრიორიტეტულია, რადგან ის იძლევა ინდივიდუალური აბონენტების მიერ მოხმარებული ელექტროენერგიის ზუსტი აღრიცხვის საშუალებას, რაც აბონენტისთვის მეტად მნიშვნელოვანია. ამასთან, გამრიცხველიანების პარალელურად აქტიურად მიმდინარეობს ქსელის რეაბილიტაცია, რაც მიზნად ისახავს ქსელის საიმედოობის გაზრდას და აბონენტების უსაფრთხო ენერგომომარაგებას“ – განაცხადა ენერგო–პრო ჯორჯიას დასავლეთ რეგიონალური ფილიალის დირექტორმა ირაკლი ვახტანგიძემ.

ინდივიდუალური გამრიცხველიანების პარალელურად სს ენერგო–პრო ჯორჯიამ განახორციელა ელექტროქსელის სარეაბილიტაციო სამუშაოებიც, რომლთა ფარგლებშიც შეიცვალა ამორტიზირებული სადენები და ბოძები, ახალი იზოლირებული კაბელებით და რკინა–ბეტონის დგარებით. რეაბილიტაციის შედეგად კიდევ უფრო გაუმჯობესდა ქსელის ინფრასტრუქტურა და მნიშვნელოვნად გაიზრდა ელექტროენერგიის მიწოდების საიმედოობა და შესაბამისად მომსახურების ხარისხი.

სს ენერგო–პრო ჯორჯია განაგრძობს ინდივიდუალური გამრიცხველიანების სამუშაოების წარმოებას საქართველოს სხვა რეგიონებშიც და 2015 წლისთვის გამრიცხველიანებული იქნება მთელი საქართველო.
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად
13 მარტი, 2020

სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები 16 მარტიდან დისტანციურ მომსახურებაზე გადადიან

დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნული ცეტრის რეკომენდაციის გათვალისწინებით, ახალი კორონა ვირუსის გავრცელების თავიდან აცილების მიზნით, სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები სრულად გადადიან დისტანცირ მომსახურებაზე. კომპანიის აბონენტებს და დაინტერესებულ პირებს მათთვის საინტერესო საკითხის შესახებ ინფორმაციისა და მომსახურბის მიიღება შეუძლიათ კომპანიის ოფისებში მისვლის გარეშე, კომპანიის ქოლ ცენტრის (0322471707) მეშვეობით, აგრეთვე ვებ გვერდიდან უფასო ვებზარის (http://www.energo-pro.ge), ვებგვერდის კონტაქტების ველიდან შეტყობინების გაგზავნის, ელექტრონული ფოსტის (info@energo-pro.ge) და სოციალური გვერდის მეშვეობით (https://www.facebook.com/energoprogeorgia/).
ვრცლად