eng

news

სავარაუდო ქურდობა ქვესადგურში

06 მარტი, 2014
ენერგო–პრო ჯორჯიას კუთვნილ ქვესადგურში, რომელიც მდებარეობს ჭიათურაში სავარაუდო ქურდობა დაფიქსირდა. კერძოდ, ქვესადგურიდან გამომავალი 6 კვ #5 ფიდერზე დაფიქსირდა ხელოვნურად გამოწვეული ავარიული გათიშვა. ამას გარდა, კომპანიის ტექნიკური ბრიგადების მიერ ადგილზე განხორციელებული დათვალიერების შედეგად, დაფიქსირდა დაახლოებით 300 ლიტრი სატრანსფორმატორო ზეთის დატაცების ფაქტი. მიმდინარეობს გამოძიება და დეტალები მოგვიანებით იქნება ცნობილი.

აღნიშნული ფაქტის გამო ელექტროენერგიის მიწოდება შეეზღუდა 1315 აბონენტს ჭიათურაში. გათიშული აბონენტებისთვის ელექტროენერგიის მიწოდების აღდგენის მიზნით, ენერგო–პრო ჯორჯიას ოპერატიული ბრიგადის მიერ განხორციელდა ხაზის აღდგენითი სამუშაოები, რის შედეგადაც ელექტროენერგიის მიწოდება აღუდგა გათიშული აბონენტების დიდ ნაწილს. თუმცა, ამ დროისთვის გამორთული რჩება 60–მდე აბონენტი.

ენერგო–პრო ჯორჯიამ პრობლემის ოპერატიულად გადაჭრის მიზნით, გამოყო ახალი ტრანსფორმატორი და ამჟამად მიმდინარეობს ახალი ტრანსფორმატორის მონტაჟი. სამუშაოები დასრულდება დღის ბოლომდე და მათი დასრულების შემდეგ ელექტროენერგიის მიწოდება აღუდგება დარჩენილ აბონენტებს.
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად
13 მარტი, 2020

სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები 16 მარტიდან დისტანციურ მომსახურებაზე გადადიან

დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნული ცეტრის რეკომენდაციის გათვალისწინებით, ახალი კორონა ვირუსის გავრცელების თავიდან აცილების მიზნით, სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები სრულად გადადიან დისტანცირ მომსახურებაზე. კომპანიის აბონენტებს და დაინტერესებულ პირებს მათთვის საინტერესო საკითხის შესახებ ინფორმაციისა და მომსახურბის მიიღება შეუძლიათ კომპანიის ოფისებში მისვლის გარეშე, კომპანიის ქოლ ცენტრის (0322471707) მეშვეობით, აგრეთვე ვებ გვერდიდან უფასო ვებზარის (http://www.energo-pro.ge), ვებგვერდის კონტაქტების ველიდან შეტყობინების გაგზავნის, ელექტრონული ფოსტის (info@energo-pro.ge) და სოციალური გვერდის მეშვეობით (https://www.facebook.com/energoprogeorgia/).
ვრცლად