eng

news

სს „ენერგო-პრო ჯორჯია“ ბახმაროსა და ბეშუმის ელექტროქსელის კომპანიის ბალანსზე აღებას გეგმავს

20 აგვისტო, 2018
იმის გათვალისწინებით, რომ ბახმაროსა და ბეშუმის მკვებავი და გამანაწილებელი ელექტროქსელები მოძველებულია და მძიმე მდგომარეობაშია, შეფერხდებით ხდება მომხმარებელთა ელექტროენერგიით მომარაგება, უსაფრთხოების ნორმები მოსაყვანია არსებულ სტანდარტებთან შესაბამისობაში. სს „ენერგო-პრო ჯორჯია“ განიხილავს აღნიშნული კურორტების ქსელის კომპანიის ბალანსზე მიღებას, ენერგო ინფრასტრუქტურის განახლებასა და ბახმაროსა და მეშუმისთვის ელექტრომიწოდების გამოსწორებას. ამჟამად, ბახმაროსა და ბეშუმის ქსელი ადგილობრივი მუნიციპალიტეტების მეთვალყურეობის ქვეშაა და შესაბამისად, კომპანია კონსულტაციებს მათ წარმომადგენლებთან დაიწყებს.

ჩვენ მივესალმებით და სრულად ვიზიარებთ საქართველოს პრემიერ-მინისტრის განცხადებას, აღნიშნულ კურორტებზე ელექტრომომარაგების პროცესის გაუმჯობესებასთან დაკავშირებით. დარწმუნებული ვართ, საქართველოს მთავრობის ძალისხმევით, როგორც ბახმაროში, ასევე ბეშუმში ხელი შეეწყობა ტურისტული ინფრასტრუქტურის განვითარებას, რაც მნიშვნელოვანი სტიმული იქნება აღნიშნულ კურორტებზე ინვესტიციების მოსაზიდად, მცირე და საშუალო ბიზნესის განსავითარებლად და ახალი სამუშაო ადგილების შესაქმნელად. ყოველივე კი გამართული და სტაბილური ელექტრომომარაგების სისტემის გარეშე წარმოუდგენელია.

ელექტროქსელის კომპანიის მფლობელობაში გადმოსვლის შემდეგ, დაიგეგმება ყველა ის ღონისძიება, რაც საჭიროა ინფრასტრუქტურის გამართვისა და ქსელის ნორმალური ფუნქციონირებისთვის.
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად