eng

news

სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯია“ კვლავ TOP ინვესტორთა ათეულშია

13 დეკემბერი, 2018
კომპნიათა ათეულის ჩამონათვალი, რომლებმაც მესამე კვარტალში ყველაზე მეტი უცხური ინვესტიცია განახორციელეს საქართველოში, ეკონომიკურმა საინფორმაციო სააგენტო bm.ge - მ გამოითხოვა საქსტატიდან. ინფორმაციის მიხედვით, ,,ენერგო-პრო ჯორჯია“ კვლავ აღნიშნულ კომპანიათა ათეულშია.
 
2018 წლის 9 თვის განმავლობაში,  სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯია“-მ ქსელის განვითარების მიზნით, განახორცელა 34, 4 მილიონი ლარის ინვესტიცია. გარდა ამისა, მე-3 კვარტლის ბოლოსთვის კომპანიას ინვესტორებული აქვს 20.7 მილიონი ლარი, რომლის შესაბამისი პროექტების დასრულება იგეგმება უახლოეს პერიოდში.
 
,,ენერგო-პრო ჯორჯია საქართველოში 2007 წლიდან მუშაობს და ამ დროიდან თითქმის ყოველ წელს ქვეყნის ყველაზე მსხვილ ინვესტორთა ათეულშია. ეს იმის დასტურია, რომ კომპანია წარმატებით და ღირსეულად მოღვაწეობს ქვეყანაში.  მაღალი, დაბალი და საშუალო ძაბვის ქსელის განვითარების მიზნით, სახელმწიფოსთან შეთანხმებით, წლების მიხედვით გაწერილი გეგმის მიხედვით მიმდინარეობს ინვესტიციების განხორციელება“- განაცხადა ,,ენერგო-პრო ჯორჯია“-ს გენერალურმა დირექტორმა მიხეილ ბოცვაძემ.
 
საქართველოში შემოსვლის დროიდან, კომპანია ასევე თითქმის ყოველ წელს ხვდება ყველაზე მსხვილ დამსაქმებელთა ათეულში. ამჟამად ,,ენერგო-პრო ჯორჯია“-ში 6 ათასამდე ადამიანი მუშაობს.
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად
13 მარტი, 2020

სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები 16 მარტიდან დისტანციურ მომსახურებაზე გადადიან

დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნული ცეტრის რეკომენდაციის გათვალისწინებით, ახალი კორონა ვირუსის გავრცელების თავიდან აცილების მიზნით, სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები სრულად გადადიან დისტანცირ მომსახურებაზე. კომპანიის აბონენტებს და დაინტერესებულ პირებს მათთვის საინტერესო საკითხის შესახებ ინფორმაციისა და მომსახურბის მიიღება შეუძლიათ კომპანიის ოფისებში მისვლის გარეშე, კომპანიის ქოლ ცენტრის (0322471707) მეშვეობით, აგრეთვე ვებ გვერდიდან უფასო ვებზარის (http://www.energo-pro.ge), ვებგვერდის კონტაქტების ველიდან შეტყობინების გაგზავნის, ელექტრონული ფოსტის (info@energo-pro.ge) და სოციალური გვერდის მეშვეობით (https://www.facebook.com/energoprogeorgia/).
ვრცლად