eng

news

სს ენერგო–პრო ჯორჯიაში ცვლილებებია

14 ნოემ, 2013
სს ენერგო–პრო ჯორჯიას მენეჯმენტში ცვლილებებია. დაინიშნა ახალი გენერალური დირექტორი. ნიკოლაი ნიკოლოვი დღემდე კომპანიაში გენერალური დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე მუშაობდა, ხოლო 14 ნოემბრიდან მან სს ენერგო–პრო ჯორჯიას გენერალური დირექტორის პოსტი დაიკავა. 

„ენერგო–პრო ჯორჯია განაგრძობს ყველა იმ პროექტზე მუშაობას, რომელიც დღემდე მიმდინარეობდა. კომპანია გეგმავს დამატებითი ინვესტიციების განხორციელებას. შედეგად გააუმჯობესდება ქსელის მდგომარეობა, გაგრძელდება რეგიონების გამრიცხველიანება არსებული გეგმის მიხედვით და გაიზრდება აბონენტების მომსახურების ხარისხიც“ – განაცხადა ენერგო–პრო ჯორჯიას ახალმა გენერალურმა დირექტორმა ნიკოლაი ნიკოლოვმა.

„ჩვენთვის მნიშვნელოვანია პროფესიონალი კადრების განვითარება; შესაბამისად, კომპანია მუდმივად ზრუნავს წარმატებული თანამშრომლების კარიერულ წინსვლაზე, რაც დასტურდება ბოლო დროს კომპანიაში განვითარებული ცვლილებებით.“ – განაცხადა ენერგო–პრო ჯგუფის დირექტორთა საბჭოს წევრმა იარომირ ტესარმა.

სს ენერგო–პრო ჯორჯიას ახალ გენერალურ დირექტორს ეყოლება სამი მოადგილე: გენერალური დირექტორის მოადგილედ ადმინისტრაციის, ფინანსების და რეგულირების დარგში დაინიშნა ნინო დადუნაშვილი, რომელსაც დღემდე კომპანიაში ეკავა ფინანსური მენეჯერის პოსტი; გენერალური დირექტორის მოადგილედ კომერცულ დარგში დარჩა მიხეილ ბოცვაძე, რომელიც აგრეთვე მოღვაწეობს ბულგარეთში ენერგო–პრო ვარნას მმართველ დირექტორად; გენერალური დირექტორის მოადგილედ ბილინგისა და ინფორმაციული ტექნოლოგიების დარგში დაინიშნა გიორგი ყორშია, რომელიც აგრეთვე მუშაობს ბულგარეთში ენერგო–პრო ვარნას მმართველი დირექტორის რანგში.
02 აპრილი, 2020

მარტში სს ,,ენერგო-პრო ჯორჯიამ“ მომხმარებელთა უკლებლივ ყველა განაცხადი, გადასახადების განწილვადების ან გადავადების შესახებ, დააკმაყოფილა

კომპანიამ გაითვალისწინა ქვეყანაში შექმნილი განსაკუთრებით მძიმე მდგომარეობა და მარტში მომხამარებელთა ყველა განაცხადი, სააბონენტო გადასახადის განწილვადების ან გადავადების შესახებ სრულად დააკმაყოფილა, რომლებიც თებერვალში მოხმარებულ ელექტროენერგიას შეეხებოდა. უფრო მეტიც, მიღებულ იქნა უპრეცედენტო გადაწყვეტილება და მთელი მარტის განმავლობაში, არცერთ აბონენტს, კომერციული აბონენტების ჩათვლით, ელექტროენერგიის მიწოდება არ შეწყვეტია. (ყოველთვიურად, საშუალოდ, 40 ათას აბონენტს უწყდება ელ.მომარაგება დავალიანების გამო). ,,ამ რთულ პერიოდში, ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა, კომპანიასა და მის აბონენტებს შორის, რადგან ერთის მხრივ, კომპანიამ გაითვალისწინა მომხმარებელთა მძიმე მდგომარეობა და უარი თქვა გათიშვების წარმოებაზე, ხოლო მეორეს მხრივ აბონენტთა დიდმა ნაწილმა დროულად მოახდინა დავალიანების დაფარვა ან მოითხოვა გადახდის შეღავათიანი პირობები. აბონენტთა მხოლოდ მცირე ნაწილმა კი არ განახორციელა ანგარიშსწორება და არც დავალიანების განწილვადება მოითხოვა“ - აცხადებენ კომპანიაში.
ვრცლად
13 მარტი, 2020

სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები 16 მარტიდან დისტანციურ მომსახურებაზე გადადიან

დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნული ცეტრის რეკომენდაციის გათვალისწინებით, ახალი კორონა ვირუსის გავრცელების თავიდან აცილების მიზნით, სს „ენერგო-პრო ჯორჯიას“ მომსახურების ცენტრები სრულად გადადიან დისტანცირ მომსახურებაზე. კომპანიის აბონენტებს და დაინტერესებულ პირებს მათთვის საინტერესო საკითხის შესახებ ინფორმაციისა და მომსახურბის მიიღება შეუძლიათ კომპანიის ოფისებში მისვლის გარეშე, კომპანიის ქოლ ცენტრის (0322471707) მეშვეობით, აგრეთვე ვებ გვერდიდან უფასო ვებზარის (http://www.energo-pro.ge), ვებგვერდის კონტაქტების ველიდან შეტყობინების გაგზავნის, ელექტრონული ფოსტის (info@energo-pro.ge) და სოციალური გვერდის მეშვეობით (https://www.facebook.com/energoprogeorgia/).
ვრცლად